Ana içeriğe atla

Ayes Elektronik İzmir LG Servisine Aman Dikkatt.!!!

Merhaba arkadaşlar, ne kadar uğraşsalar da hiç bıkmadan başımıza gelenleri anlatmaya devam edelim istedim. Ben pişman oldum sizde pişman olmayın diye yazıyorum yine. Adaleti hakkımız ile aradığımızda bulamıyorsak ilahi adalete sığınalım istedim. Sizlere de İzmir Ayes Elektronik LG yetkili servisi hakkında madalyonun diğer yüzünden bahsedeceğim.




Bir ay önce buzdolabımızın alt kısmı olan günlük meyve, sebze, yumurta ve benzeri gıdaları koyduğumuz bölümü bir hafta içerisinde soğutmamaya başladı ve hafif kokular gelince biz de anladık ki bir sıkıntı var. Tabi dondurucu kısmında hiçbir sıkıntı yok gayet buz gibi içerisi. Eşimle önce dedik belki fan soğuktan donmuştur 1-2 gün içindekileri de hazır boşaltmışken buzdolabını fişten çekelim de arka tarafında içindeki buzlar da erisin belki düzeldir dedik. Bekledik 2 gün tabi evde de bebeğimiz var ben her gün taze meyve sebze aldım marketten o şekilde idare ettik sonra fişi taktık alt kısım da soğutmaya başladı. Ohh dedik düzeldi yoksa zaten buz dolabımızı alalı 5 sene olmuş e garantisi de yok bir sürü masraf olacak. Aradan 1 hafta daha geçti yine soğutmamaya başladı, Tekrar aynı işlemi yapacağımıza artık gözümüzü karartıp bir LG yetkili servis çağıralım evde çoluk çocuk rezil olmayalım dedik. Tabi İzmir Kemalpaşa ilçesinde oturduğumuz için haftada 1 kez buraya geldiklerini öğrendik bende aradım dedim hani geleceksiniz ama bu bize ne kadar masraf çıkarır durum böyle böyle hepsini anlattım tabi söyledikleri sadece en az 200 TL en fazla da 450 TL tutabilir arızanın nereden çıktığına bağlı olarak. Bende eşime dedim eğer 450 tutarsa yeni buzdolabı alalım daha iyi sonuçta garantisi de bitti, yeni aldığımız buzdolabı bizi bir 5 sene daha götürür herhalde.
Bu arada aradığımız servis İzmir Ayes Elektronik LG yetkili servismiş, Bize en yakında olan buydu aslında biraz araştırsaydım keşke bu sorunlar başımıza gelmeyecekti. Şikayetvar.comda birkaç tane buna benzer sıkıntı yaşayan ve memnuniyetsizliğin dibe vurduğu yorumlar olduğunu yine sonradan fark ettim.
Sonra 25 mayıs 2017 tarihinde servis elemanı geldi tekrar anlattım durumu ona o da dedi ki hocam sensörlere bakalım beraber sonra deneyelim ve sorunun nerede olduğunu bulalım. Baktık sensör çalışıyor, motor çalışıyor, fan çalışıyor eeee... Eleman demesin mi anakart ile ilgili bir sıkıntı var hocam. Peki ne kadar tutar? 450 TL. Zaten arkadaşlar fiyatlar konusunda hiçbirşey demiyorum artık 450 tl ne kadar bir para değer mi değmez mi tartışmaya hiç gerek yok. 450 tl ye mini buzdolabı var. Ama biliyorsunuz ki yoksa yetkili servisler nasıl bu işin kaymağını yiyebilir başka türlü.

Onlar kaymağını yesin biz de çıkalım kerevetine dedik. Eşimle karar verdik adama da dedik hocam değiştir gitsin acil ihtiyacımız var cocuğumuza taze yiyecekler vs yedirmemiz lazım derken eleman tamam dedi hatta sizi idare etsin diye soğutmayı kesmeyen ve otomatik erime yapmayarak hava kanallarının tıkanmasına sebep olan boruları da ılık su ile açalım dedi. Tamam dedik de ne zaman gelecek bu anakart takılacak. İşin komik tarafı hakikaten bu işler kanunlar vs hakkında hiç bilgimiz yokmuş. Adamlar anakartın siparişini vericekler o 1-2 gün içerisinde tedarik edilecek gelecek ve toplamda adamın bize demesine göre 3-4 gün sonra gelip değiştirecek ve o zamana kadar buzdolabı bizi idare edecek. Peki öyle olsun ama öyle olmayabiliyormuş.

Öncelikle bu yetkili servisler kaparo olarak bizden bir 100 tl aldılar. dedim tamam ne olursa olsun işimiz görülsün. Zaten 3-4 gün sonra da paranın geriye kalan kısmını vereceğiz nasıl olsa. Adam bir gitti gidiş o gidiş. 3 gün geçti, 5 gün geçti, Dayanamadım aradım dedim buzdolabı artık idare etmiyor lütfen gerekeni yapalım kartı getirip taksın arkadaşlar vs aradım servisi. Cevaba bakın. Kart tedariği bekliyoruz..!!! EEE bana 3-4 gün dediniz. ? Peki dedim ne zaman gelir? Belli değil....

Be İnsafsızlar, En başta desenize kart gelir gelmez belli olmaz risk var şu var bu var, direkt gider yeni buzdolabı alırdık beee.... 100tl kaparo da verdik. Bugün artık kaç gün geçti bilmiyorum. Evde öyle böyle rezillik değil. Tahmin edin henüz 14 aylık bir çocuğumuz var ve dışarıda sıcaklık 30 derece İzmir malum. Arkadaşlar bir firma ve çalışanları bu kadar duyarsız bu kadar insafsız bu kadar art niyetli olabilir mi? işte Ayes Elektronik Buzdolabı Beyaz Eşya LG servisinin arka yüzünü siz de görün istedim. 

Tabi ben bu esnada boş durmadım ve LG müşteri hizmetlerini de aradım. İnanmayanlar denesin, Aynen anlattım durumu. Dediler ki biz size haber vereceğiz arayacağız vs vs ne zaman tedarik edilir öğreneceğiz size döneceğiz. Bakın arkadaşlar tedarik yok ortada bana dönüp ne diyecekler.?_?? Tabiki dönmediler. Ne yetkili servis ne müşteri hizmetleri ne şikayetvar.com da yazdıklarım konusunda kimse geri dönmedi... :((( Toplamda bana çözüm sunmaları için LG müşteri Hizmetlerini 4 defa aradım. Hala geri dönülmedi ne tadarik hakkında ne de kanunen haklarım hakkında. Ne bize muadil bir buzdolabı gönderecekleri hakkında ne de başka konu hakkında ne yetkili servis ne de LG müşteri hizmetleri dönmedi. Aynı zamanda Şikayetvar.com da yazdıklarıma hala cevap verilmedi.

Diyorum ki adamlara yahu size 100 tl kaparo verdim farkında mısınız sonuçta hala hizmet alamadım lütfen evde bebeğimiz var çok sıkıntı yaşıyoruz dedimm, Telefondaki ağzında sakız çiğneyen bayan bana "Beyefendi yapıcak birşey yok boşuna sürekli aramayın" demesin mi.

Dediğim gibi isteyen deneyebilir, insan gibi konuşabilir, derdini anlatabilir, belki bayan aradığınızda sakız da çiğnemiyor olabilir ama işin doğrusu bu. Size en baştaki tavsiyem Ayes Elektronik LG servisine kırık iğne yaptırmayın. Bakın ben pişman ötesi oldum siz de olmayın.

Sonra tabi yine bu süreç içerisinde ben ALO 175 tüketici haklarını aradım. Durumu aynen ibraz ettim. Bana söyledikleri şu: Normalde bir ürünün servis süresi iş günü olarak maksimum 20 günü geçemezmiş, aynı zamanda 10 günü geçtiğinde müşteri talep ederse muadil bir ürünü tamir süresi dolana kadar kullanabilirmiş. Ama bu kanun şu durumlarda geçerli oluyor sizden evdeki eşyanızı tamir için aldıkları zamanda oluyor. Yani bizden buzdolabını almadıkları için bizim bu durumu ibraz edebileceğimiz kimse yok.

Neyse dedim belki paramı geri verirler ama bu durumu kime söylesem ne yapsam bende internette başka bir özel lg servisi numarası buldum hemen aradım adama durumu anlattım adam da birşey diyemedi valla abi ne diyeyim böyle yapıyorlar istersen sen paranı onlardan geri iste ama zaten 100 tl de servis ücreti sayarlar vermezler dedi. Yani ya seve seve yada yine seve seve bekleyeceksin dedi :))) (Tabi kendi teknik servis elemanları en kötü ihtimal 200 tl ye anakartı tamir edebiliyormuş ve ellerine anakart varmış ayrıca en faza 2 gün içerisinde de bu anakart tedarik edilebiliyormuş.)

Tüm servisler akıllanmış mı deseeem yoksa hepsi 5 para etmez mi deseeem ne desem bilmiyorum. Adamlara bakın herşeyi o kadar ince ayrıntı ile biliyorlar ki hiç hata yapmıyorlar. Biz halk olarak her zaman ezilmeye yıpranmaya pişman olmaya bu adamlar yüzünden razı gelmek zorunda kalıyoruz. E kanunlar zaten dibine kadar yetersiz.

Kısacası birbirimizi uyarmazsak arkadaşlar burda 1-2 yazı paylaşıp dertleşmezsek daha çook bekleriz bizim buzdolabının soğutmasını.

Biz 15 gündür eşimle birlikte evde can sıkıntımızdan oturuyoruz, ah bir de oğlumuz varya bal gibi olmasa hep moralimiz bozulur. Artık evde şu an buzdolabı olmadan ne şekilde yaşayabiliriz bunları öğrendik. Paramızla süper rezillik yaşadık.

Size de tavsiyem araştırın öyle servis çağırın ama ne olursa olsun Ayes elektronik Lg servisinden uzak durun. Karşıyakayı arayın onlar da gelirler. Hepsi gelir merak etmeyin. 450 TL kokusunu alan tüm servisler koşa koşa gelir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vivense.com Hakkında bilmeniz gerekenler(Alışveriş yapmak isteyenlere uyarılar)...

Merhaba arkadaşlar, Bugün yine sizlere başıma gelen başka bir olayı anlatacağım, yazmayacağım dedim yine yazıyorum. Vivense.com dan alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara başıma gelenleri anlatmak istedim. Öncelikle arkadaşlar vivense.com internet üzerinden her türlü mobilya alabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Daha önceden de bu tarz sitelerden alışveriş yapmak istemiştim taa ki çocuğumuz olana kadar yapmadım. Tabi izmirde oturuyoruz inanın Karabağlar, kemeraltı vs aklınıza gelebilecek her yeri gezdik ama fiyatlar dudak uçuklatıyordu. Artık bu bahsettiğim yerlerdeki tüm firmalar uyanmış ve bildiğiniz ilk el üreticiler bile normal fiyatların 2 katı fiyaltara satıyorlar. Hatta bunların bir çoğu da kendisi üretmiyor yine bursa ve istanbul kökenli firmalardan alıyorlar bir de o firmaların broşürleri var ellerinde, dükkanlarına koymuşlar birkaç tane ürün diğerlerini de siz broşürden seçiyorsunuz getiriyorlar ama en ucuz çocuk odalarının fiyatları ve en kötü kalitede olanlar 2000 tl den

Evidea.com sitesinden alışveriş yapanların başına gelenler...

Merhaba arkadaşlar. Bu bloğu oluşturmamın sebebi Evidea.com sitesinden alışveriş yaparak inanılmaz bir şekilde dolandırılıp gece uykumun kaçması oldu. Birazdan size başıma gelen olayı en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Öncelikle ben internet üzerinden faal olarak alışveriş yapan biriyim. Sürekli web sitelerinden çeşitli ürünler aldım. Örneğin hepsiburada.com sitesinden 2009 dan itibaren yaklaşık 25 bin tl lik alışveriş yaptım. hatta hepsiburada.com sitesi günde 50000 den fazla ürün satabiliyor. Önceki gün 2250 tl lik bir başka ürün aldım mesela. Sadece türkiyedeki sitelerden de değil aliexpress.com sitesinden de nereden baksanız 50 çeşit ürün almışımdır tabiki gümrük ile ilgili kuralları çiğnemeden. Bu süreçte aldığım birçok ürün eksik, yanlış, hasarlı geldi vb. şekilde geldi tabi ama hem kuralları iyi bilir hemde güvenilir kişiler ile çalışırsanız ki kimin güvenilir olup olmadığını öğrenmek tam bir tecrübe işi diye düşünüyorum tüm durumların altından kalkabilirsiniz. Eşim ile

Doping ADSL(Millenicom),Türk Telekom hakkında kısa kısa....

Merhaba arkadaşlar, yine anlatacaklarım birikti. Nedir bu İnternet Servis Sağlayıcılarından çektiklerimiz öyle değil mi. Şimdi sokağa çık 2 kişiden birisi ya Türk Telekomdan yada diğer firmalardan şikayetçi. Bende bundan 7 sene önce Türk Telekomdan hizmet alıyordum. Öncelikle şu gerçeği anlatayım aslında Türkiyedeki tüm internet servis sağlayıcılar(ISS) Türk Telekom firmasından hizmet almakta. Yani altyapıyı bu firma yaptığı için tüm teknik destek hizmetlerini de bu firma vermekte. Buna göre hizmet anlaşması yapmaktadırlar ve bize de Doping ADSL yada benzeri firmalar, bu Türk Telekomdan aldıkları internet hizmetini satmaktadırlar. Olayı anlamaya burada başlarsak zaten işlerin de nasıl döndüğünü daha iyi anlarız. 7 sene önce Türk Telekomdan internet hizmeti satın aldım ve eve gelip türk telekomcu arkadaşlar ( :D ) internet bağlantısını sağladılar ve dediler ki 2 gün içerisinde internetiniz bağlanmış olacak ve hizmeti almaya başlayacaksınız. 2 gün geçti, aradım ve dedim ki internetim