Ana içeriğe atla

Vivense.com Hakkında bilmeniz gerekenler(Alışveriş yapmak isteyenlere uyarılar)...

Merhaba arkadaşlar,
Bugün yine sizlere başıma gelen başka bir olayı anlatacağım, yazmayacağım dedim yine yazıyorum.
Vivense.com dan alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara başıma gelenleri anlatmak istedim.
Öncelikle arkadaşlar vivense.com internet üzerinden her türlü mobilya alabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Daha önceden de bu tarz sitelerden alışveriş yapmak istemiştim taa ki çocuğumuz olana kadar yapmadım. Tabi izmirde oturuyoruz inanın Karabağlar, kemeraltı vs aklınıza gelebilecek her yeri gezdik ama fiyatlar dudak uçuklatıyordu. Artık bu bahsettiğim yerlerdeki tüm firmalar uyanmış ve bildiğiniz ilk el üreticiler bile normal fiyatların 2 katı fiyaltara satıyorlar. Hatta bunların bir çoğu da kendisi üretmiyor yine bursa ve istanbul kökenli firmalardan alıyorlar bir de o firmaların broşürleri var ellerinde, dükkanlarına koymuşlar birkaç tane ürün diğerlerini de siz broşürden seçiyorsunuz getiriyorlar ama en ucuz çocuk odalarının fiyatları ve en kötü kalitede olanlar 2000 tl den başlıyorlar. Biz de dedik almışken güzel birşey alalım çünkü çocuğumuzu çok seviyoruz. Her yeri gezdik ama adam akıllı uygun fiyatlarda birşey bulamadık. bir tane beğendik o da 4500 tl dedik bunu internetten buluruz alırız ve de bulduk ama vivense.com'da değil tabiki, başka bir sitede 3500 tl ye bulduk aynı ürün, aslında ilk üreticisinin arkadaşının web sitesiymiş ve ellerine kalmamış. Buradan zaten direkt anlarsınız ki izmirde fiyatlar acayip uçuk. Neyse adamlarla iletişime geçtim ama ellerinde olmadığından vazgeçtik. Eşim tabi bu arada neredeyse 6 aylık hamileydi. Çocuk odamızın perdesi, çocuğumuzun yatağı yorganı herşeyi giysileri vs hazır birtek mobilyalar yok. Sözü uzattım ama inanın mobilya bulmak konusunda aklınıza gelebilecek her yolu denedik. En son gezerken uygun fiyatlı olarak vivense.comu bulduk internette. Ürünlere baktık ve ben ne olur ne olmaz aradım. Soracağım merak ettiğim herşeyi sordum. Müşteri temsilcileri yalan olmasın 2 tane var.(buradan ne kalitede bir hizmet verdiklerini anlıyoruz ilk başta ama fiyat ucuz ya...) Bir de müşteri temsilcilerinin başında bir kadın var onunla da ilerleyen zamanlarda anlatacağım sebeplerden dolayı görüştüm. Dedim biz bu ürünü alalım. Kaptan 2 Bebek Odası Takımı olarak geçiyor sitede ve fiyatı da yılbaşı indirimi(buranyı özellikle irdeleyeceğim.) yüzüden 500 tl indirimli olarak bizlere 2250 tl ye gelicek kargo da dahil. Mobilyalar gerçekten mdf ve güzel tasasrlanmış kaliteli seri üretim yani fabrikasyon. Siz de siteye girip incelediğinizde anlayacaksınız zaten. Üretici firma aslında vivense değil tabi yine. Ekin mobilya diye bir firmanın fabrikasında üretiliyor yani tedarikçileri bunlar. Bu firmanın ayrı bir sitesi ve ama siteleri üzerinden alışveriş yapılmıyor. Bu kısmı geçiyorum. 29 Aralık 2015 tarihinde dedik bu yılbaşı indiriminden de faydalanarak alalım. Ürünü satın aldım hatta dedik bir de çocuk halısı alalım daha sonra kredi kartımız azalınca onu da sonra anlatıcam. 

Şu şekilde bir mail geldi bana;
Gördüğünüz gibi 20 iş günü içerisinde tarafıma göndereceklerini yazıyorlar. Sonra aradım tabi kesinleştirmek istedim ürünün geliş zamanını. Dediler ki bazen uzayabilir ama genelde 20 gün civarında geliyor. Fakat bir güzellik oldu 16-17 gün içerisinde getirmeyi başardılar. Yılbaşı geçti ertesi gün hala web sitelerinde yılbaşı indirimi devam etti. Takip ettim. Sonraki gün de devam ediyor. Uzun bir süre gerçekten kaldırmadılar bu reklamı. Buradan da anlaşılıyor ki bu vivense.com kesinlikle kurumsal  bir firma değil. Neden bu kurumsallık konusu üzerinde duruyorum söyleyeyim. Böyle firmalarda hakkınızı aramanız çok zor. Birden web sitesi kapanabilir aradığınız kişilere ulaşamayabilirsiniz hatta verdiğiniz tüm parayı cukka ederler tabiri caizse.

Bir akşam aradılar ürününüz yarın geliyor evde olun mutlaka bende tamam ama hangi saatler arasında gelecek ben çalışıyorum. Tamam onlar bana ürünü getirecek nakliyecinin telefonunu söylediler bende onu aradım adam diyor ki "Hocam yarına gelmek çok zor ama haberleşelim sen beni sabah ara" :)) Tamam dedim siz vivensenin işini yapan başka bir firmasınız ve maalesef öyleydi. Vivense ürünlerni bir firmaya naklettirip başka bir mobilyacıya da evlerde kurulumunu yapıyor. Tepeden tırnağa sıfır kurumsallık. Web sitelerine çok para harcamışlar belli inanılmaz kar yapmışlar ama kurumsallık yok. Sonra aradım sabah saat 10 da ertesi gün adam dedi akşama geliyorum. Akşam saat 5-6 arasında geldi mobilyalar. 2 tane de mobilyacı arkadaş bunları kendi yeteneklerince ellerinden geldiğince kurmayı öyle evlere gide gele öğrenmişler ne bir eğitimini almışlar ne de başka bir şey. Deneyerek öğrenmişler :)))  Dedi ki adam ben bundan bu ay 1 tane daha kurdum. Bende dedim siz hangi firmasınız neden siz kuruyorsunuz, abi ben bunun için 150 tl para alıyorum. Bu mobilyalar orta kalitededir ama fiyatını ucuz almışsınız dedi. Peki bu vivense ne kadar kar yapıyor bu işte. Oturduk biz baya baya çay içip muhabbet ettik :) en sonra maaliyeti taş çatlasa 900 tl dedi :) Komik bir rakam. Hele bir de düşünün Karabağlardaki firmaların 4500 tl ye sattıkları ürünlerdeki karlarını.!!!

Tabi kurulum yapılırken malzemeleri beğendik açıkcası ama bir parça kırık geldi, ürün görsellerindeki mavi parçalar kırmızı, kırmızı parçalar mavi, sonra çekmecelerin kulpları eksik(8 adet kulp eksik), bir parçadaki gemi dümeni de yamuk yapıştırılmış ha bir de artı olarak bir kulpun deliği açılmamış onu da benim evde matkap vardı şans onunla açtık. Olabilir mi sizce. Olabilir tabi böyle aksaklıklar. Olmamalı hatta olmaz bu kadar. Aşağıdaki resimde ürünün orjinalini görüyoruz arkadaşlar. 



Kurulum bitti gittiler. Bende enli çaplı sildim temizledim ama emin olun boya kokusu 2 haftada çıktı mobilyalardan. Ertesi gün hemen aradım dediler bize resim gönderin bir de mail de durumu yazın en kısa zamanda tedarik edeceğiz. Hemen yazdım durumu detaylıca tüm resimleri gönderdim. Baktılaar baktılaaar baktılaaaar, kimse geri dönüş yapmadı. Sinirlendim ertesi gün aradım durumu sordum. Müşteri temsilcisi hanım bana en kısa zamanda kırık ve eksik parçaları tedarik edeceğiz şeklinde buraya yazılmış dedi. Dedim sadece sıkıntı bu değil ki? Diğerleri hakkında varmı birşeyler? yok tabiki. Daha da sinirlendim dedim beni yetkililerden birisi arasın lütfen. Sonraki gün bir kadın aradı sizlere en başta bahsetmiştim bu müşteri temsilcilerinin başındaki ismini hatırlayamadığım kadın. Dedim maili okudunuz mu? okudum dedi Peki diğer durumlar ile ilgili bana neden geri dönüş yapılmadı. Cevap yok. Tamam dedi beyefendi ben onları da halledicem en kısa zamanda 1 hafta içerisinde size göndereceğiz bu ürünleri vs vs...

Şimdi tabi bu esnada baya zaman geçti aslında ben işlem yaptırmak için bu arkadaşlara 5 defa aramışımdır farklı zamanlarda. İnsan aldığına alacağına pişman olur mu olur. 

Hala bekliyoruz biz. En son eşim dedi ki bizim bir de aldığımız halı vardı üzerinde Göktuğ yazacak çocuğumuzun ismi. Ona da baya bir para verdik tabi toplamda 1,5 m kare bir halı düşünün 350 tl :))

O kısıma gelirsek tabiki gecikti halımız. Normalde 6 gün içerisinde gelicek olan halı 25 günde geldi O da nasıl. Ben aradım bir kere dedim hala gelmedi, cevap şu beyefendi halınız üretilmiş nakliye edilecek en kısa zamanda. Tamam bekledik hala gelmedi. Bir daha aradım. En son eşim dedi kocacığım istersen bizim üst kattaki halıyı indirelim onu kullanalım. Benim tepem attı en sonunda bir aradım dedim ki siz bu halıyı gönderecekmisiniz eğer göndermeyecekseniz ben iptal edicem bu siparişimi hala gelmedi malum çocuğumuz doğru hala gelmedi. Dedim daha önceki aldığımız oda takımının parçaları eksik bozuk yamuk bir de halıyı göndermediniz e tabi haklıyım ya hemen gönderdiler halıyı... hemen dediğim 1 hafta. Kesinlikle önermiyorum siz siz olun almayın arkadaşlar bu siteden kırık iğne bile. 

Neyse halı mevzusu bu şekilde gelişti ama bizim eksik parçalar konusunda hala bir gelişme yok. Ne yapayım her gün arıyorum. En son aradığımda nakliye edildiğini söylediler ama 10 gündür gelen giden yok tabiki.

Uzun lafın kısası arkadaşlar siz siz olun bu siteden alışveriş yapmayın. Nedenlerini kısa ve öz olarak açıklıyorum. Bir firmanın web sitesi güzel olabilir tabi tablet ve cep telefonlarında ürün tercihi yapamıyorsunuz bu tam bir eksi ve hatta bunun farkında değillerdi ben farkettirdim onlara bir de bana bilmişlik taslıyorlar. Sonra nakliye ve ürün tedariki başka firmalar tarafından yapılıyorsa eğer sadece vivense değil başka firmalarla da muhattap olmanız gerekiyor. İşler daha da zorlaşıyor ve karmaşık bir hal alıyor bu yüzden de sorunların sayısı artıyor yani daha doğrusu ürünlerde sorun çıkma ihtimali artıyor. Sorun sayısı arttıkça işin içinden çıkmanız tedarik bekleme süreniz artıyor. Kurumsal firmalar her ihtimali düşünen firmalardır ve şunu bilirler ; Mutlaka sorun çıkacak. Peki nasıl halledebiliriz ne kadar sürede halledebiliriz vs vs. Herşeyi bilirler. Bu yüzden de bizler nasıl Hepsiburada.com gibi büyük firmalardan memnun olduysak onlar hep para kazanmaya devam ederler. 
Ürün tedarikleri başka firmaya bağlı ürününün ya geç gelir yada erken gelir ve başkası getirir başkası kurar. Bu sistem daha da can sıkıcı sorunlara sebep olabilir ben ucuz atlattım evde kulpsuz bir oda takımı almış olduk bebeğimiz için. 

Şimdi düşünelim, bu adamlar bu üründen 1300 tl kar yapıyorlar, oranlarsak ortalama yüzde 60 kar yapıyorlar, Eğer siz bu siteden alışveriş yapmazsanız kısa zaman içerisinden örneğin alışveriş yapacak 1 arkadaş her gün bu yazıları okusa ve vaz geçse almaktan bu adamlar günlük 1300 tl zarar ederler. Aylık da 39.000 tl eder. Bir firma bu riski alıp da kendine bu kadar güvenir ve olacakları düşünmezse her ay en az 40000 tl zarar edecek ise bu adamlar bu piyasaya girmeyi hak etmiyorlar zamanla da anlayacaklar ki insanlar artık uyanmış ve biz kar edemeyiz. En iyisi sistemi değiştirelim, 1-2 tane kaliteli yönetici tutalım, sonra insanlar sırada beklemesin diye 3-5 tane de müşteri temsilcisi ve şu web sitesinde de biraz değişiklik yapalım der. Kendi nakliye şirketlerini Çiçeksepetinin yaptığı yöntem gibi gün seçmenizi isteyerek bir yol haritası çizerek gününde zamanında teslim eder yine nakliyeden zarar etmez ve profesyonel mobilyacı çalıştırır. Bu maaliyetler emin olun 40000 tl etmez :)) bir laf vardır ben hep söylerim, beni yönetecek insan benden zeki olacak. Benim gördüklerimi göremez ise bana cevap veremez ise sonuç bu olur. Fail :) Aslında her firmaya bir sistem mühendisi yada gereksinim analisti tutmaları gerekiyor günümüzde hatta arkadaşlar CIO ((Chief Information Officer) Bilgi sistemleri grubu başkanı demektir.) dediğimiz kişilerden sonra bir de Elektronik ortam üzerinden Marketing ile ilgili bir yöneticilik grubu bile artık firmalarda gereksinim duyulan kişi oldu... 

Arkadaşlar hep tekrar edeceğim siz siz olun vivense.com'dan alışveriş yaparken dikkat edin. 

Bana da diyeceksiniz ki neden şikayetvar.com da bu yazıları yazmıyorsunuz, çok basit sebepleri var. Şikayetvar.com da bu kadar uzun metinler yazarak belgeleyerek durumu izah edemezsiniz. İnsanlar da detayı bilmediği için gider yine alışveriş yapar durur. 
ikinci sebep de çok daha basit, şikayetvar.com daki sorunlara cevap yazan firmaların temsilcileri ne kadar açıklayıcı bilgi veriyor?? çok gülüyorum adam yazmış "...... Beyefendi lütfen ..... numaramızdan bizlere ulaşırsanız en kısa zamanda sorununuzu gidereceğiz" Sesi güldüm evde inanın bu yorumları okumaktan sıkıldım. Açık açık burda konuşalım belgeyse belge doğruysa doğru yanlışsa yanlış. Şikayetvar.com konusunda daha çok eleştiri yaparım ama muhakkak başkaları da bunları farkedip ihttiyaçtan dolayı başka web siteleri açıp daha kaliteli hizmet verecektir. 

Hep böyle olur arkadaşlar, Bir sistem eksikse bir süre sonra yenilenmez ve ihtiyaçlara cevap veremezse yerini başka bir sisteme bırakır. Vivense.com, şikayetvar.com da maalesef benim gözümde bitti. 

Sizlere iyi alışverişler dilerim arkadaşlar, unutmayın, araştırın soruşturun internet bir dünya bulun ve yorumlayın sonra alışveriş yapın. 




<meta name="google-site-verification" content="shwzRhGGCkGw5CdnN50gocqUWVlut3Sh6Oju484SPMY" />













Yorumlar

  1. Tekrar merhaba arkadaşlar, durum hakkında sizleri bilgilendirmek istedim. Vivense.com ile ilgili daha yapılacak çok yorum var aslında. Dün eşlik parçalar ve kapaklar geldi bozuk ve kırık kapaklarin değişmesi gerekiyordu. Adamlar kapakları değiştirdi ama olaya bakın ben 8 adet renkli kulp istemiştim ki bunu hem telefonla hem de mail ile tane tane belirttim adamlar 4 adet kırmızı kulp göndermişler. Deli oldum deli. Aradım ertesi gün bu sefer fırça attım 3 ayrı kişiye adamlar birşey diyemediler. Sonra bir yönetici aradı bana diyor ki iyice baktınız mi kutulara :))) yok ya bakmamistik iyi ki söyleyiniz demek istedim ama saygıyı bozmayalim dedim durumu tekrar tekrar anlattım. Şimdi yeni parçaların üretimine başlanmış maili geldi. Essegim ölme az kaldı :) bir buçuk ay geçti hala tam anlamıyla tamamlanmamış kulpları olmayan açılmayan çekmeceler ile cocugumuzun odası beklemede. Yorum sizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ürünüm de yanlış geldi. Müşteri hizmetlerinde canlı destek yok. Sırf bunlarla urasmamak için mecburen iade etmedim zaten yerince gec ulasmisti kargom. ama hiç içime sinmedi gelen ürün. Renk desen herşey farklıydı. Neye gore hazirliyorlar sioarisleri aklim almiyor.Bir daha asla alışveriş yapmam burdan.

      Sil
    2. Yeterince şikayet ve olay anlatılmış bu yüzden yaşadıklarımı anlatmama gerek yok, asla Vivense'den bir şey almayın

      Sil
  2. Sayenizde son anda vazgeçtim kızıma oda almaktan. Teşekkürler.5000 tl zarardalar 😄

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün bakmaya gidecektim bu kadar şeyi okuduktan sonra yanından bile geçmem. Teşekkür ederim sizin gibi milletini düşünen insanlara her zaman ihtıyacımız var. 5000 tl de benden zarardalar.😊😊

    YanıtlaSil
  4. aynı sorunu yaşadık ve sorunumuz çözülmedi!!

    YanıtlaSil
  5. Ben bir çalışma masası aldım tabiki çok pahalı bir şey değil ama satın aldım neticede, acaba aldığım çalısma masasındada eksikler çıkar mı ?

    YanıtlaSil
  6. Evdeki koltuklarını kaplatacaktim dosemecilerden fiyat aldım 3000-3500 tl felan tutuyordu. Sonra internette gezinirken vivense.com a rastladım. Dedim kendi kendime kaplatmaya bu kadar para vereceğime yenisini alırım. Elimdekileri ikinci elciye versem yarı parasını çıkartırım diye düşündüm. Ama bu yazıyı okuduktan sonra tamamiyle dusuncem değişti. Yararlı bir yorum olmuş.
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  7. Yorumunuz için teşekkürler bende kızım için genç odası alacaktım ama kesinlikle vazgeçtim tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı okumadan önce almayı düşündüğüm ürünler sepetteydi :) artık sadece sepette kalacaklar. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Bir vazgeçişte benden😊😊

    YanıtlaSil
  10. 29.08.2019 tarihinde Vivense adli online mağazadan kucuk bir masa siparişi verdim, teslim tarihi 4-9 Ekim yazıyordu, dikkat etmemisim, daha erken teslimat için yardim istedim durumun aciliyetinin iletildiğini söylediler sonra bırakın erken teslimatı 8 Ekimde hala kargo çıkmayınca tekrar temasa geçtim, siparişin gecikeceği ama 2-3 gün içinde kargoya verileceği bilgisi verildi, bende 1 bucuk ayda yapılamayan bir masa 3 günde nasıl bitecek dedim, inandırıcı gelmediği için birkaç kez daha aradım, her seferinde teslimatın yapılacağı bilgisini vermeye devam ettiler... Ve az önce yani 1 buçuk ay bekletip teslim tarihi bile gectikten sonra.!!
    "siparişinizi belirttiğimiz tarihte teslim edemediğimiz için üzgünüz. Sizi daha fazla bekletmemek için siparişinizin iptalini gerçekleştirdik. Ücret iadeniz ***TL'dir." gibi saygısızca umursamazsa bir özür bile icermeyen basit bir sms atmışlar, iadeyi kontrol ettigimde ise tabiki parayi da iade etmediklerini hic sasirmadan gordum, beni aylarca oyaladilar haftalarca da ucret iadesi beklerim oda bankanizin problemi falan derler. Sozlerine guvenilmez bir firma olduklarini diger uyeler de bilsinler, isini duzgun yapan pek cok site varken musterilerine basit masayi bile 1bucuk ayda teslim edemeyen ardindan da boyle terbiyesizce davranan bir firmaya hic gerek yok.
    ASLA alisveris yapmayin arkadaslar

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler fikir verdiğiniz için bende oturma grubu alcaktm 3 bin tl ye şuan vazgeçtim keşke herkes fikrini yazabilse kimse de mağdur olmasa Allah yedirmesin

    YanıtlaSil
  12. Bizde maalesef koltuk takımı ve mobilya aldık yeni evlendigimiz için maddiyattan dolayı tercih ettik ve magazalarında urunu canlı gprduk begendik sipariş verdik koltuk takımı 1 hafta olmadan çöktu yatak odası kaliteli degil gelen urunler aynı eksiksiz ama kalitesi berbat galiba fiyatıyla bizi çekip konseptle dekorla kandırıyorlar kurumsallıkları sadece ödeme alırken var

    YanıtlaSil
  13. Paylaşımınız sayesinde 30000bin tl den oldular.Gerçekten sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim bende yeni evlenecek biri olarak bütün mobilyalarımı almak için çarşamba günü gidecektim çok beğenmiştim ürünleri Showrumda bu kadar yorumdan sonra vazgeçtim teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. yıllık 250 milyon TL ciro hacmine sahip bir şirketten bahsediyoruz. Böyle sıkıntılar her firmada olabilir başkasının ürünlerini satan her firma bu sorunla karşılaşıyor, ucuz etin yahnisi yani.

    YanıtlaSil
  16. Yani ben bir sürü şey almayı planlıyordum tasarım olarak güzel görünüyordu tabi ki vazgeçtim.bu ülkede herkes bir işi hakkıyla yapmayı öğrenecek. Insanları hayal kırıklığına uğratmayacak. Kimse parasını sokaktan toplamıyor. Sorun yaşayanları desteklemek amacıyla vivense yi kınıyor alışverişimi tamamlamaktan vazgeçiyorum

    YanıtlaSil
  17. Bende Köşe koltuk takımı alacaktım. Buradaki yorumlardan sonra vazgeçtim. Yazın hesaplarına eksi bakiye.

    YanıtlaSil
  18. 1197 tl ye çok güzel yemek masa tenisi takımı beğenmiştik eşimle hemen alıyordum ki evia gibi sitelerde çok rezil olduğum için birde bu sitenin yorumlarını okuyayım dedim ve bu siteyi buldum iyi ki almamışım teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Bende 31 bin TL lik ürün aldım dün keşke daha önce okusaydım bu yorumları umarım pişman olmam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan köpekler gibi pişman olduğuna adım gibi eminim

      Sil
  20. bende sitelerindeki modelleri görünce çok beğeniyordum ama kalitesi konusunda araştırma yapıyordum. iyi olmuş yazınız. kurumsal çalışmayan yerlere hem hizmet hemde ürün kalitesi konusunda güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Oturma gurubunu sepete atmıştım, ancak site ne kadar güvenli diye araştırayım dedim, yazınıza denk geldim.Sepetin kapağını hem oturma gurubunun hemde vivensenin üzerine birdaha açılmamak üzerine kapattım, Altın değerindeki yazınızda ötürü, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. Vivense internet sitesinden 5 kapaklı gardolap aldım.Gelen dolabı kurulum için geldiler çatısını kurdular inanın 10 gömlek 5 pantolon alacak kadar benim isteklerimi karşılamaz diyerek iade etmeye karar verdim.Müşteri hizmetleri iade alırsak %30 eksiğini hesabınıza iade ederiz diyorlar.Tabiki kabul etmem mümkün değil yasal haklarımı sonuna kadar kullanmaya kararlıyım.Firma hakkındaki şikayetleri dağa önce okusaydım ürün almak değil bu siteye bile girmezdim.Gerçekten satış sonrası hizmet diye bir şey yok,zaten ürünleri çok kalitesiz bu nedenle sizlere önerdim bu sitenin fiyatları ucuz diye aldanmayın çok kalitesiz malzeme suntalar un gibi ufalanıyor.Firmanın korsan firmalardan bir farkı yoktur satana kadar sonrası tufan.Ben bin pişman oldum sizleri uyarmayı sorumlu bir vatandaşlık görevi olarak yazdım ve her ortamda yazmaya devam edeceğim.Bu firmadan alışveriş yapmayın sonra çok pişman olursunuz.

    YanıtlaSil
  23. Vazgeçtim çarşıya çıkıp bakıp alacağım

    YanıtlaSil
  24. evet bende sepetine koltuk takimi ve yatak odasi ekledim ama sanırım sepette kalacak.3 lira fazla veririm bu sıkıntılarla ugrasmam.tesekkurler yorumunuz icin

    YanıtlaSil
  25. İyiki yazmoşsınız sayenizde vivenseye 15000 bin lira kaptırmadım

    YanıtlaSil
  26. Insanların paralarını aldıkları yetmiyor gibi gelen hayali ürünlerle hayal kırıklığına uğratıyorlar insanları. Böyle firmaları kapatsalar ya da yüklü cezalar kesseler yeridir.

    YanıtlaSil
  27. Ben 2 adet cocuk odası ve giyinme dolabı siparişi verdim. İnanın sorunsuz bir ürün ve teslimatları olmadı. Vivense 100 L ise diğerlerine 200 L odeyin ama vivense den almayın. Inanın neler yasadığımı bilemessiniz. Psikolijimiz bozuldu resmen.

    YanıtlaSil
  28. Tanıdığınız tanımadığınız herkese anlatın. Tüm sevdiklerinizi uzak tutun. Emin olun ömrünüz uzar. Aşırı sahtekar ve tokatçı bir firma. Parçalarını eksik getirdiği mobilyaları evinizin ortasında o şekilde bırakıp yarın sabah eksik parçalarla geleceğiz deyip giderler ve siz aylarca beklersiniz eviniz savaş alanı gibi. Allahını seven arkasına bakmadan kaçsın bunlardan.

    YanıtlaSil
  29. Biz birkaç ürün aldık ama hiç bir sorun olmadı. Şunu unutmayın büyük mobilyalar asla görmeden alınmaz. Ufak tefek şeyler alınabilir.

    YanıtlaSil
  30. Mağazalara gitmişsiniz çok pahalıymış ürünler. sonra ucuz olsun diye vivenseden almışsınız. Peki hiç düşünmediniz mi vivense neden daha ucuz diye? Ucuz etin yahnisi muhabbetini biliyorsunuz. :)

    YanıtlaSil
  31. Vazgeçtim bende almayacağım com yararli olmuş paylasiminiz

    YanıtlaSil
  32. Çok sağ olun. Evimin tüm eşyasını burdan alacaktım. Sayenizde vazgeçtim. Mağazadan alırım daha iyi.

    YanıtlaSil

  33. Merhaba arkadaşlar yukarıda yazılan problemlerin birçoğunu bende yaşadım belli aksaklıklar ödeme problemleri vs vs. Sonrasında güç bela ücret iademizi aldık o da kredi kartına yaptığımız taksit zamanlarında hesabımıza taksit taksit yattı. Sonrasında internette dolaşırken mobilyaysa.com adresini gördük ve ürünlerini de beğendik komple düğün alışverişimizi de buradan yaptık. Ürünlerimiz geldi kuruldu. Birkaç problem çıktı ama kısa sürede gönderip yaptırdılar. Gayet de memnun kaldık. Teslimat süreleri biraz uzun ama sipariş verirken de zaten bilgi vermişlerdi bilerek aldık yani herkese tavsiye ederim güzel bi firma sözlerine sadık ve güvenilirler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evidea.com sitesinden alışveriş yapanların başına gelenler...

Merhaba arkadaşlar. Bu bloğu oluşturmamın sebebi Evidea.com sitesinden alışveriş yaparak inanılmaz bir şekilde dolandırılıp gece uykumun kaçması oldu. Birazdan size başıma gelen olayı en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Öncelikle ben internet üzerinden faal olarak alışveriş yapan biriyim. Sürekli web sitelerinden çeşitli ürünler aldım. Örneğin hepsiburada.com sitesinden 2009 dan itibaren yaklaşık 25 bin tl lik alışveriş yaptım. hatta hepsiburada.com sitesi günde 50000 den fazla ürün satabiliyor. Önceki gün 2250 tl lik bir başka ürün aldım mesela. Sadece türkiyedeki sitelerden de değil aliexpress.com sitesinden de nereden baksanız 50 çeşit ürün almışımdır tabiki gümrük ile ilgili kuralları çiğnemeden. Bu süreçte aldığım birçok ürün eksik, yanlış, hasarlı geldi vb. şekilde geldi tabi ama hem kuralları iyi bilir hemde güvenilir kişiler ile çalışırsanız ki kimin güvenilir olup olmadığını öğrenmek tam bir tecrübe işi diye düşünüyorum tüm durumların altından kalkabilirsiniz. Eşim ile

Doping ADSL(Millenicom),Türk Telekom hakkında kısa kısa....

Merhaba arkadaşlar, yine anlatacaklarım birikti. Nedir bu İnternet Servis Sağlayıcılarından çektiklerimiz öyle değil mi. Şimdi sokağa çık 2 kişiden birisi ya Türk Telekomdan yada diğer firmalardan şikayetçi. Bende bundan 7 sene önce Türk Telekomdan hizmet alıyordum. Öncelikle şu gerçeği anlatayım aslında Türkiyedeki tüm internet servis sağlayıcılar(ISS) Türk Telekom firmasından hizmet almakta. Yani altyapıyı bu firma yaptığı için tüm teknik destek hizmetlerini de bu firma vermekte. Buna göre hizmet anlaşması yapmaktadırlar ve bize de Doping ADSL yada benzeri firmalar, bu Türk Telekomdan aldıkları internet hizmetini satmaktadırlar. Olayı anlamaya burada başlarsak zaten işlerin de nasıl döndüğünü daha iyi anlarız. 7 sene önce Türk Telekomdan internet hizmeti satın aldım ve eve gelip türk telekomcu arkadaşlar ( :D ) internet bağlantısını sağladılar ve dediler ki 2 gün içerisinde internetiniz bağlanmış olacak ve hizmeti almaya başlayacaksınız. 2 gün geçti, aradım ve dedim ki internetim