Ana içeriğe atla

Evidea.com dan alışveriş yapanların başına gelenler...

Merhaba arkadaşlar.

Bu bloğu oluşturmamın sebebi Evidea.com sitesinden alışveriş yaparak inanılmaz bir şekilde dolandırılıp gece uykumun kaçması oldu. Birazdan size başıma gelen olayı en ince ayrıntısına kadar anlatacağım.
Öncelikle ben internet üzerinden faal olarak alışveriş yapan biriyim. Sürekli web sitelerinden çeşitli ürünler aldım. Örneğin hepsiburada.com sitesinden 2009 dan itibaren yaklaşık 25 bin tl lik alışveriş yaptım. hatta hepsiburada.com sitesi günde 50000 den fazla ürün satabiliyor. Önceki gün 2250 tl lik bir başka ürün aldım mesela. Sadece türkiyedeki sitelerden de değil aliexpress.com sitesinden de nereden baksanız 50 çeşit ürün almışımdır tabiki gümrük ile ilgili kuralları çiğnemeden. Bu süreçte aldığım birçok ürün eksik, yanlış, hasarlı geldi vb. şekilde geldi tabi ama hem kuralları iyi bilir hemde güvenilir kişiler ile çalışırsanız ki kimin güvenilir olup olmadığını öğrenmek tam bir tecrübe işi diye düşünüyorum tüm durumların altından kalkabilirsiniz.

Eşim ile internetten yemek takımlarına bakıyorduk maalesef evidea.com sitesine denk geldik baktık güzel görsellerle süslemişler biz de beğendik bir iki ürün arasında kararsız kaldık en sonunda bir tanesini almaya karar verdik. Keramika Kösem 24 Parça Yemek takımını beğendik ve sepete ekleyerek önce üyelik oluşturduk malum bildiğiniz gibi bazı sitelerden üye olmadan alışveriş yaptığımızda daha büyük sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Siparişi takip edemeyebiliriz yada aldığımız üründe oluşabiliecek en ufak durumda karşınızdaki kişiler iyi niyetli değilse hem iade etmeyi hemde paranızı almayı unutabilirsiniz. Bu önemli bir durum diye düşünüyorum.
Gel gelelim 109 tl ürüne verdik 10 tl de kargo ücreti toplam 119 tl gibi bir ücret ödedik kredi kartımızdan. Sanırım ayın 15 i gibi kargoya verilmiş ürünümüz ve bugün yani ayın 16 sında elimize ulaştı. Ama sistemde hala şekil 1 A daki gibi görünüyor:
Şekil 1A

Hal böyleyken tabi biz kargonun paketlendiğini sanıyorken paket eve kadar gelmiş bende dedim tabiki yoğunluktan yada benzeri bir sebeptendir kargonun ulaştığı bilgisi karşı tarafa gittiği zaman düzeltirler. 16.09.2015 tarihinde öğleden sonra kargomuz geldi.

Aslında bizi yanıltan konu şuydu. Şikayetvar.com sitesine henüz bakmamıştım acaba yoğun bir şikayet varmı diyerek. sadece evidea.com sitesinde ürünlerin altındaki birkaç yorumu okuyup uygun bulmuştum zaten dedim bu site sahipleri bayağı bir zengin olmalı hem sağlam SEO hizmeti yapacak kişiler tutmuşlar tabi bilgi işlem yöneticileri gayet ünlü birisi bu sektörde hemde googla güzel para vermişler ki tıklama sayılarını artırarak sitelerini google aramalarında iyi bir seviyeye çıkarmışlar. Keşke baksaydım. Tabloyu aynen size de gösteriyorum şekil 2A da:
                                                           Şekil 2A

Tabloya bakarsanız sayılardan durumu anlarsınız, yalnızca son bir yılda 2617 Şikayet ve bunlardan yalnızca yüzde 14 ü daha sonraki süreçte memnun edilmiş. İnanılmaz bir rakam, düşünün 350 kişi memnun diğer kalanların artık para iadesi mi yapılamadı sipariş 1 aydır gelmedi mi yoksa müşteri hizmetlerine ulaşamadı mı.

Neyse buraya henüz gelmedik konu dağılmadan devam edeyim. Ürünü alırken şöyle bir yorum okumuştum sitede diyordu ki ürün elimize hiç kırılmadan sapasağlam ulaştı evidea.com a teşekkür ederiz. Peki alalım diye o zaman karar vermiştim. Sonra evde açıyoruz tabi gerçekten güzel paketlemişler ama paketin içinden bir kutu daha çıktı ki ürünün kendi kutusu oluyor bu onu da açtık sonra tabalar ayrı çanaklar ayrı hepsi ayrı kutularda paketlenmiş, tamam dedik onu da açtık bir tane kase kırık, 2 tabaktaki çizimler silik ve yamuk, 1 tabakta başka bir üretim hatası vs. ama en ilginci yani hakikaten kırık olan kase % 90 tahminimce kırık olarak gönderilmiş zaten.

Neyse artık kimsenin de günahını almayalım. Bende hatun da şok olduk hemen toparladık çok düzgün bir şekilde koliledik, dedik iade edelim paramızı alalım çünkü değişim istesek yine benzer bir durum olsa eşim biraz daha bozulacak bu duruma uğraş babam uğraş kargoya götür getir müşteri temsilcisi ile konuş form doldur vs vs vs uzayıp gidecek, en güzeli biz bunu iade edelim kipadan bari alırız yemek takımını hem görerek seçeriz dedik.  :)

Toparladık herşeyi ama hala diyorum bu şekilde çalışan firmalar mı varmış içimden söyleniyorum. Kutunun üzerinde formu aldım elime okudum hatta birazdan buraya da resimlerini koyucam arkadaşlar sizler de inceleyin muhakkak. Evidea.com sitesini açtım baktım hesabımda sipariş takibi kısmına ürün hala paketlendi ama kargoya teslim edilmedi görünüyor. Hatta yukarıda ki şekil 1 A da bakabilirsiniz tarihe ve saate hala paketleniyor görünüyor. :))  Bir kere daha canım sıkıldı tabi bu esnada nereden iade talep formu dolduruluyor onu da buldum inceledim tamam dedim bunu geri göndeririz ama bir müşteri temsilcisini arayalım dedim. Hadiii.. Web sitelerinde 1 tane telefon numarası yok. İnanılmaz yani sen bu kadar ürün sat ama kimsenin sana dönüş yapmak isteyeceğini düşünme. Gözden kaçmış olabilirmi, hadi canım, yemezler. Tabiki sebepleri hepimiz biliyoruz. Birazdan daha da netleşicek kafanızda.

Bu arada google amcaya yazıyorum "evidea " ama telefon numarası yazmadan şikayetvar yazısı çıktı, uhh dedim ya dur bir bakalım bu şikayetvar hemen neden çıkıyo hep aratmışlar demekki, ah bir açtım bu şekil 2A daki sayfa çıkmasın mı.... Kaynar sular döküldü dökülmesine de bakalım bize nasıl davranıcaklar diye bir umutla buldum telefon numaralarını. o esnada ben 3-5 tane de şikayetvar.com yazısı okudum bu evidea.com ile ilgili aynen dedim "bizim para gitti atdaaya"...

Aradık Evidea.com müşteri temsilcisini diyor ki temsilci "siparişiniz hakkında bilgi almak için 1'i diğer konular için 2'yi tuşlayın." 2,yi tuşladık sekreter dedi ki şu an bütün müşteri temsilcilerimiz(Muhtemelen 1 kişi var o da göbeğini kaşırken uyumuştur diye tahmin ediyorum) yoğun olduğu için lütfen daha sonra arayınız, anlayışınız için teşekkür ederiz benzeri bir mesaj. Pat telefon kapandı. Bir uyuz oldum, hakikaten kaşındım yani. Tekrar aradım 1'i tuşladım önce sipariş numaramı okudu sonra müşteri temsilcilerimiz ile görüşmeleriniz kaydedilecektir safsatası geçti sonra ne dese beğenirsiniz :) şu an sırada 24 kişi var ve tahmini bekleme süreniz 24 dakika :)))

Şimdi, tabakları çanakları kırıp kırıp yesemmi, yıldız mı yapsam, yoksa direk formu doldurup göndersemmi ki gönderemem onlar onay vermeli web sitesi üzerinden,,, yoksa abicim  direk göndersem güzel bir de mesaj döşeyip yukarıdan aşşağı ordakilere artık onlarda kırıp kırıp birşeyler mi yapsalar o tabakları bilemedim. Açık konuştum biliyorum.

Kaldık öyle derken ben bir sinirlendim dedim bu adamların öyle yada böyle bir cep numarası yada başka numaraları vardır bende onu bulurum önce şirket profilini tarafım ettim derken bir başka 216 lı numara buldum o da aynı yere bağlandı olmadı başka numara derken internette benim gibi dolandırılan yada hizmet memnunsuzluğu yaşayan 3-5 farklı forumda yazılara da denk geldim iyice tepem attı. o esnada birisi facebook daki evidea.com sayfasından bahsetmiş hemen girdim.

orda benim gibi pişman olmuş yada olacağını anlayan 3-5 insan yardım istemiş onlar da durumlarını anlatmışlar derken dedim bende bir iki birşey döşeyeyim ana yemekleri bu olsun.. tabi daha öncesinde ben web sitesi üzerinden iade talep formu doldurdum niyetimi belli ettim düzgünce yazdım iade etmek istiyorum bu sebeplerden dolayı diye bekliyorum. Facebookdaki sayfaları üzerinden de yazdım durumu gönderdim ordaki temsilci de demiş ki mesaj atın facebook üzerinden durumu onlara bildirin diye bende orda açtım durumu bildirdim. sonra cevap gelmedi. sinirliyim tabi ben bir iki foto çektim gonderdim sonra burdaki şekil 2 A yı gönderdim bir iki şey daha yazdım. Tabi küfür yada benzeri argo kelimeler kullanmıyorum arkadaşlar. Sonuçta onlar da insan ama en azından hala düzgün konuşuyorken ben birisi çıkıp da beni verdiğim telefonlardan arasınlar. Tabiki yine ses yok.

Artık vazgeçtim. Aslında bunlara her türlü ulaşıp istediğini söylersin ama utanacak yüz olan kişiler değiller tabiki, yoksa çooktaaaaan beni bugün o kadar ısrarım sonucunda 5 defa aramışlardı ki web siteleri üzerinden de yeteri kadar mesaj attım onlara. Uğraşmak istemiyorlar kısaca. Ne demişler okumak cahilliği alır ama eşşeklik baki kalır.... Bu tam bu kişilere yönelik bir atasözü. Sonuçta benim gönderide sorun oluşmuş ve ben gerçekten de sıradaki 24 kişiyi bekleyip de o müşteri temsilcisi ile 1 dk konuşup içimden geçenleri anlatamam. Hem zaman yetmez hemde değmez.

Şu saat oldu hiçbir değişiklik yok. ne onay var ne kargo bilgisi doğru.

Veeee en güzeli de az önce facebook sayfalarına baktım benim onların sayfasından müşteri temsilcilerine yazdığım mesajlar silinmiş ve ben engellenmişim mesaj yazamıyorum hemde özelden mesaj yazdığımda engellenmişim. İşte arkadaşlar tüm bu puzzle parçalarını bir araya getirirseniz tablo acımasız olsa da açık, biz Evidea.com tarafından dolandırıldık.


Diğer ayrıntılara gelince çalışma saatleri 9 ile 18 saatleri arasında, bu saatler arasında telefonla hiçbirşekilde ulaşamıyorsunuz müşteri temsilcisine. Adamların kafası ne rahat. "işimize karışmasınlar bir sıkıntı çıkarsa keyfimize göre takılırız çıkmazsa zaten herşey yolunda."

Şimdi siteye girin bakın bir tane olumsuz yorum varmı. İmkansız birşey bu kadar şikayetvar.com da olumsuz durum bildirilmiş bu adamlar hakkında hizmet hakkında ama ürün alan kimse olumsuz birşey yazmamış eee tabiki olumsuz yazanları nasıl facebookta engelledikleri gibi olumsuz yorum yapanları da engellemişler.

Buraya yazıyorum arkadaşlar Evidea.com sitesi çok ama çok kısa bir süre içerisinde buna benzer sebeplerden ötürü iflas edecektir. Yada birkaç yöneticiyi onları bu durumun eşiğine getirdikleri için şirketlerinden postalarlar. Tabi ki bunlar birer tahmin.

Siz siz olun arkadaşlar böyle durumlardan herkesi haberdar edin. Şimdi ben şikayetvar.com sitesini okusaydım eminim evidea.com dan asla alışveriş yapmazdım. Yada bir iki arkadaşın başına gelen durumu irdeler doğrular ona göre hareket ederdim. Peki ben bu alışverişi yapmasaydım bu arkadaşlar 120 tl para yazanabilirlermiydi?? tabiki hayır :) Bu firma da kalitesini ilerleyen günlerde artırmak zorunda kalırdı yine biz memnun kalırdık sonuçta.

Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. İlerleyen zamanlarda aklıma gelen diğer konularda ve Evidea.com ile ilgili ilişkilerim hakkında sizlere buradan dönüş yapacağım. İyi günler dilerim.











Yorumlar

  1. Stainless Steel Spades | TITanium Art
    Stainless Steel Spades is a high titanium cup quality, durable and unique titanium pot spade card design made of stainless steel black titanium that toaks titanium 750ml pot are made with the finest trex titanium headphones premium steel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vivense.com Hakkında bilmeniz gerekenler(Alışveriş yapmak isteyenlere uyarılar)...

Merhaba arkadaşlar, Bugün yine sizlere başıma gelen başka bir olayı anlatacağım, yazmayacağım dedim yine yazıyorum. Vivense.com dan alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara başıma gelenleri anlatmak istedim. Öncelikle arkadaşlar vivense.com internet üzerinden her türlü mobilya alabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Daha önceden de bu tarz sitelerden alışveriş yapmak istemiştim taa ki çocuğumuz olana kadar yapmadım. Tabi izmirde oturuyoruz inanın Karabağlar, kemeraltı vs aklınıza gelebilecek her yeri gezdik ama fiyatlar dudak uçuklatıyordu. Artık bu bahsettiğim yerlerdeki tüm firmalar uyanmış ve bildiğiniz ilk el üreticiler bile normal fiyatların 2 katı fiyaltara satıyorlar. Hatta bunların bir çoğu da kendisi üretmiyor yine bursa ve istanbul kökenli firmalardan alıyorlar bir de o firmaların broşürleri var ellerinde, dükkanlarına koymuşlar birkaç tane ürün diğerlerini de siz broşürden seçiyorsunuz getiriyorlar ama en ucuz çocuk odalarının fiyatları ve en kötü kalitede olanlar 2000 tl den

Evidea.com sitesinden alışveriş yapanların başına gelenler...

Merhaba arkadaşlar. Bu bloğu oluşturmamın sebebi Evidea.com sitesinden alışveriş yaparak inanılmaz bir şekilde dolandırılıp gece uykumun kaçması oldu. Birazdan size başıma gelen olayı en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Öncelikle ben internet üzerinden faal olarak alışveriş yapan biriyim. Sürekli web sitelerinden çeşitli ürünler aldım. Örneğin hepsiburada.com sitesinden 2009 dan itibaren yaklaşık 25 bin tl lik alışveriş yaptım. hatta hepsiburada.com sitesi günde 50000 den fazla ürün satabiliyor. Önceki gün 2250 tl lik bir başka ürün aldım mesela. Sadece türkiyedeki sitelerden de değil aliexpress.com sitesinden de nereden baksanız 50 çeşit ürün almışımdır tabiki gümrük ile ilgili kuralları çiğnemeden. Bu süreçte aldığım birçok ürün eksik, yanlış, hasarlı geldi vb. şekilde geldi tabi ama hem kuralları iyi bilir hemde güvenilir kişiler ile çalışırsanız ki kimin güvenilir olup olmadığını öğrenmek tam bir tecrübe işi diye düşünüyorum tüm durumların altından kalkabilirsiniz. Eşim ile

Doping ADSL(Millenicom),Türk Telekom hakkında kısa kısa....

Merhaba arkadaşlar, yine anlatacaklarım birikti. Nedir bu İnternet Servis Sağlayıcılarından çektiklerimiz öyle değil mi. Şimdi sokağa çık 2 kişiden birisi ya Türk Telekomdan yada diğer firmalardan şikayetçi. Bende bundan 7 sene önce Türk Telekomdan hizmet alıyordum. Öncelikle şu gerçeği anlatayım aslında Türkiyedeki tüm internet servis sağlayıcılar(ISS) Türk Telekom firmasından hizmet almakta. Yani altyapıyı bu firma yaptığı için tüm teknik destek hizmetlerini de bu firma vermekte. Buna göre hizmet anlaşması yapmaktadırlar ve bize de Doping ADSL yada benzeri firmalar, bu Türk Telekomdan aldıkları internet hizmetini satmaktadırlar. Olayı anlamaya burada başlarsak zaten işlerin de nasıl döndüğünü daha iyi anlarız. 7 sene önce Türk Telekomdan internet hizmeti satın aldım ve eve gelip türk telekomcu arkadaşlar ( :D ) internet bağlantısını sağladılar ve dediler ki 2 gün içerisinde internetiniz bağlanmış olacak ve hizmeti almaya başlayacaksınız. 2 gün geçti, aradım ve dedim ki internetim