Ana içeriğe atla

Doping ADSL(Millenicom),Türk Telekom hakkında kısa kısa....

Merhaba arkadaşlar, yine anlatacaklarım birikti. Nedir bu İnternet Servis Sağlayıcılarından çektiklerimiz öyle değil mi. Şimdi sokağa çık 2 kişiden birisi ya Türk Telekomdan yada diğer firmalardan şikayetçi. Bende bundan 7 sene önce Türk Telekomdan hizmet alıyordum.

Öncelikle şu gerçeği anlatayım aslında Türkiyedeki tüm internet servis sağlayıcılar(ISS) Türk Telekom firmasından hizmet almakta. Yani altyapıyı bu firma yaptığı için tüm teknik destek hizmetlerini de bu firma vermekte. Buna göre hizmet anlaşması yapmaktadırlar ve bize de Doping ADSL yada benzeri firmalar, bu Türk Telekomdan aldıkları internet hizmetini satmaktadırlar. Olayı anlamaya burada başlarsak zaten işlerin de nasıl döndüğünü daha iyi anlarız.

7 sene önce Türk Telekomdan internet hizmeti satın aldım ve eve gelip türk telekomcu arkadaşlar ( :D ) internet bağlantısını sağladılar ve dediler ki 2 gün içerisinde internetiniz bağlanmış olacak ve hizmeti almaya başlayacaksınız. 2 gün geçti, aradım ve dedim ki internetim hala çalışmıyor. Arıza kaydı aldılar. Bekledim 2 gün sonra tekrar aradım. Sonra tekrar aradım. 1 hafta sonra tekrar aradım. Sonra tekrar aradım. Yaklaşık olarak 15 defa arıza kaydı bıraktım. Nereden mi biliyorum birazdan anlatayım bunu.

Tabi Türk Telekom o zamanlar yeni özelleşmişti ve çalışan sayılarını düşürmüşlerdi, biliyorsunuz özelleşen firmalar çalışanları ne kadar çok sömürebilirse o kadar çok kar yaparlar. İşin aslı bu. Aslında yapılması gereken ise işi bilmeyenleri işten çıkarıp işi bilen kişileri dolgun maaşlarla çalıştırmak olsa da bu onlara maaliyetli olduğu için böyle yapmazlar. Yapsalar zaten dürüst olurlar o yüzden yapmazlar. Dürüst kişilerin elleri nasırlı ve kaba da olsa yürekleri yumuşaktır ama bunların kafaları taş gibi ve elleri hep ceplerindedir.

Baktım bu problem çözülmüyor boş bir vaktimde merkezdeki türk telekom müdürlüğüne gittim. Zaten altyapının bulunduğu fiziksel katman burada yer alıyor. Biz buna standart PTT binası da diyebiliriz. Neden diyeceksiniz çünkü Türkiyede internet telefon kabloları ile dağıtılmakta. Nerde telefon var orada internet vardır. Bende ordaki çalışan bayana dedim ki böyle bir durum var 1 aydır düzelmiyor cümlesi ile başladım "yeter artık " diyerek bitirdim. Bayan bana dedi ki içeride teknik destek ekibimiz var girin onlara anlatın bir de durumu. Bende normalde girişine izin verilmeyen o odaya girdim. Teknik görevlilere durumu güzelce izah ettim adam bana inanmıyor. Bir türlü ikna olmuyor ama bir oturdu bilgisayarın başına kayıtlara bir baktı işte bende o zaman 15 kayıt olduğunu öğrenmiş oldum. Sonra tabi bir oda büyüklüğündeki telefon switch inden benim kabloyu buldular yerine güzelce oturttular bilin bakalım ne oldu. Eve geldim internet gelmiş.

Aynısını yapmanızı tavsiye ederim. Ayrıca ben bu olaylar dönerken Tüketici Hakem Heyetine giderek dilekçemi vermiştim. Aradan 5 sene geçti benim o ay kullanmadığım internet faturası tarafıma iade edildi. Evet yanlış okumadınız iade edildi. Ve yine yanlış okumadınız 5 sene sonra. Wellcome to Turkey :)))

Asıl konumuza gelelim. 24 ay sonra sözleşme bitince artık evlenmiştim ve eve Digitürk aldım. Yanında da kampanya ile Doping ADSL ye geçmiş bulundum. Digitürk ile ilgili şimdi birşeyler söylerdim ama bu yazıda geçmesin istiyorum böyle şeyler, moralimiz bozulur...

Doping ADSL yi 2 sene kullandım bir kere şikayet etmedim doğrusu. Sürekli yüksek hızda 8 mBit internet kullandım hatta Adil Kullanım Kotası bitse bile yüksek hızlı olarak devam ediyordu. Sonra 2 yıl bitiminde Digitürkü iptal ettim malum herkesin bildiği yaşadığı sebeplerden ötürü. Moralimiz bozulur anlatmayalım.... Ama doping ADSL ile yeni sözleşmede 16 mBit destekleyen hattım ile ilgili bir sözleşme daha imzaladık telefon üzerinden fakat hız hiçbir zaman 16 yı geçtim zaten oradaki 16 mbit teorik değerdir biz evde 15 i zor görürüz ama benimki 9 u geçmiyordu ve daha fazla para ödüyordum. Bir ay içerisinde birkaç kez aradım dediler ki sizin altyapınız destekliyor ama bir sorun var teknik servis gelsin baksın. Geldiler baktılar ki mahalledeki kutudan eve kadar olan hatta bir sıkıntı var hemen onu düzelttiler ve tabiki bunu Türk Telekom ile anlaşma yapan bir teknik servis ekibi yaptı. Sonra yine internet yavaş, Bu sefer Türk Telekom ekibi geldi ve kapıdan eve kadar giden kabloların kalitesizliğinden ve eskiliğinden olduğunu söyledi ve bende artık doping adsl yi aradım dedim ki sözleşmeyi iptal edelim ve ben 8 mbit kullanmaya devam edeyim. Olur dediler daha uygun bir fiyattan kullanmaya devam ettim. Tabi binanın hattı eskidikçe benim internette kopmalar yaşandı. Sonuç itibarı ile 5 ay boyunca evde akşam internet kopuyor sürekli ve kimsenin umrunda değil. Defalarca aradım Doping ADSL yi gelip baktılar ama tık yok.

Düşünsenize hastaneye gidiyoruz kolumuza dikiş atılacak doktor diyor ki "hocam ben bunu yapamam valla beceremem siz başka doktora gidin" :))) Buna benzer bir olayı yaşadım aylarca sinirim bozuldu. Bazen her akşam ben arıza kaydı bırakıyordum. Sonra hiçbir işlem yapılmadan iki gün sonra Doping Müşteri Hizmetleri arıyor diyor ki düzeldi mi?? Bende diyorum düzelmedi peki siz ne yaptınız. Ses yok. Diyorum ne işlemler uygulanmış biz bilmiyoruz Türk Telekom biliyor. Hahahaha :)) Yahu bunlar bir süre sonra topu sürekli Türk Telekoma Atıp durdu. Türk Telekom da en son dedi ki bizim Doping ADSL ile hizmet sözleşmemiz değişti bu yüzden evlerin içindeki hatta olan problemleri sizin kendiniz yaptırmanız gerekiyor. :))) Daha komik bir durum da bu işte.

Bende çağırdım birisini tabi o arada başka bir eve taşınmıştım. Burada da Apartmanda sürekli kablolar bozuluyor bir sebepten dolayı sonra yine aynı adamı çağırıp para veriyoruz. Oh ne güzel. Sistem öyle tutarsız öyle saçma planlanmış ki arkadaşlar son kullanıcı kimsenin umrunda değil...

Şu an ben bina girişinden evime telefon kablosu ile internet hattı çektim. İşi kimse bilmeyince siz öğrenmek zorunda kalıyorsunuz. Acayip şeyler bunlar. :))

Gel gelelim son bombaya. Bugün benim sözleşmem bitmiş Doping ADSL den aradılar... :)) Sıra bende tabi :)) Hoşgeldiniz size nasıl yardımcı olabilirim, güvenliğiniz için bana firma adınızı söyleyin dedim :)) hehehe...

Neyse tabiki en başta anlatmak istediğim noktaya geldik bana dediler ki sözleşmeyi yenileyelim tamam dedim nedir fiyat? 56 tl dediler. Sinirim bozuldu ama bu sefer hazırlıklıydım dedim ki ben sizi 1 ay önce aradım ve siz bana 47 tl fiyat vermiştiniz ve orada sisteme bunu not düştünüz lütfen bakınız. Adam baktı evet burada böyle bir not var o zaman size bu kampanyayı önereyim mi dediler, dedim onu ben kendime önerdim zaten :)))

Çok çakallar bunlar çook... Eskiden bir reklam vardı sanırım RAİD sineksavar sprey ile ilgili, şöyle diyordu sanırım;"Sinekleri yakalamak için sinek gibi düşünmek gerekir " :) bunları alt etmek için bunların neler yapacağını iyi kestirmek gerekir. Yoksa sizi sürekli böyle sıkıştırıp yıllık 120 tl fazladan para ödemenize sebebiyet verirler. Parasında değilim aslında çok pahalı olsun bizim olsun ama çok da para verseniz yine rezil oluyorsunuz. Doping ADSL eski kalitesinde değil. Sonuç olarak Türk Telekom öneriyorum size :)) Şaka şaka önermiyorum hiçbirisini. Fırsatınız varsa buradan gidin diye bir öneride bulunabilirim. En son duyumlarıma göre Kanada Başbakanı Trudeau anayasal olarak "Evlerinde yüksek hızlı internet kullanmak tüm vatandaşların hakkıdır" gibi bir kanun çıkardı. Daha ne olsun :)

Herkese dikkatli alışverişler dilerim. Yorumlarda soracağınız her soruya cevap verebilirim sanırım yani en azından sizlere yol göstermek isterim. Şikayetvar.com bu işi beceremedi maalesef.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vivense.com Hakkında bilmeniz gerekenler(Alışveriş yapmak isteyenlere uyarılar)...

Merhaba arkadaşlar, Bugün yine sizlere başıma gelen başka bir olayı anlatacağım, yazmayacağım dedim yine yazıyorum. Vivense.com dan alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara başıma gelenleri anlatmak istedim. Öncelikle arkadaşlar vivense.com internet üzerinden her türlü mobilya alabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Daha önceden de bu tarz sitelerden alışveriş yapmak istemiştim taa ki çocuğumuz olana kadar yapmadım. Tabi izmirde oturuyoruz inanın Karabağlar, kemeraltı vs aklınıza gelebilecek her yeri gezdik ama fiyatlar dudak uçuklatıyordu. Artık bu bahsettiğim yerlerdeki tüm firmalar uyanmış ve bildiğiniz ilk el üreticiler bile normal fiyatların 2 katı fiyaltara satıyorlar. Hatta bunların bir çoğu da kendisi üretmiyor yine bursa ve istanbul kökenli firmalardan alıyorlar bir de o firmaların broşürleri var ellerinde, dükkanlarına koymuşlar birkaç tane ürün diğerlerini de siz broşürden seçiyorsunuz getiriyorlar ama en ucuz çocuk odalarının fiyatları ve en kötü kalitede olanlar 2000 tl den

Evidea.com sitesinden alışveriş yapanların başına gelenler...

Merhaba arkadaşlar. Bu bloğu oluşturmamın sebebi Evidea.com sitesinden alışveriş yaparak inanılmaz bir şekilde dolandırılıp gece uykumun kaçması oldu. Birazdan size başıma gelen olayı en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Öncelikle ben internet üzerinden faal olarak alışveriş yapan biriyim. Sürekli web sitelerinden çeşitli ürünler aldım. Örneğin hepsiburada.com sitesinden 2009 dan itibaren yaklaşık 25 bin tl lik alışveriş yaptım. hatta hepsiburada.com sitesi günde 50000 den fazla ürün satabiliyor. Önceki gün 2250 tl lik bir başka ürün aldım mesela. Sadece türkiyedeki sitelerden de değil aliexpress.com sitesinden de nereden baksanız 50 çeşit ürün almışımdır tabiki gümrük ile ilgili kuralları çiğnemeden. Bu süreçte aldığım birçok ürün eksik, yanlış, hasarlı geldi vb. şekilde geldi tabi ama hem kuralları iyi bilir hemde güvenilir kişiler ile çalışırsanız ki kimin güvenilir olup olmadığını öğrenmek tam bir tecrübe işi diye düşünüyorum tüm durumların altından kalkabilirsiniz. Eşim ile